Det bidde ett par skooor

Hittade ett par snygga skor både till mig och lillfisen. Nu valde han sina och var så stolt. Han sprang runt i centrum och ville INTE att byxorna skulle ligga över skorna, de skulle SYNAS!!

I bilen hem somnade han som en liten söt ekorre. Jag glömde nappen på dagis och först satt han och tjurade om den men efter ett tag så ville han ha sina "stoja vantajna". Jag gav honom dem och han krånglade på sig dem och SLOCKNA. Gullefisen satt och sov utan jacka och i vinterhandskar. Så sött!! Kul att han hittade på den idén istället för nappen.

Nu ligger han och sover troligtvis för natten, vi har plockat undan lite och ska slappa resten av kvällen. Måla naglarna ska jag göra oxå, lila...

Jag måste ladda inför morgondagens PARTYYYYYY!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0