Fredagstrött...

och grinig.
Ingen mysig fredagskväll inte. Jag är så förbannat trött på allt. Man kommer hem och skulle vilja göra helg men hemmet ser ut som om någon släppt in stortjuren i huset letandes efter brunstiga kossor!!! Skitigt överallt.
Jag vill verkligen inte vara hemma såna här kvällar, allt blir skitigare bara för att man är på avigsidan.

Jag hade tänkt att byta däcken idag och bäst som jag höll på att få nyckeln till garaget sa min "kära" sambo att han måste kolla ena däcket!!! What the f...k!!!
Jag har svårt att tro att han kirrar det under helgen utan att jag säger till men jag ska hålla tyst!! Han får ta den bilen på måndag om det inte är bytt!!

Det blev iaf en misslyckad biltvätt.
Våra stackars hyresvärdar måste tro att vi är helt galna och inkompetenta. Grejjer bara rasar i våra händer utan att vi gör något. Spisen gått sönder, fått ett nytt element som inte funkade, vi har fått byta vår teve 2ggr och igår fick jag låna en spruta man pumpar upp med avfettningsmedel. Allt gick galant, fick nästan hela bilen avfettad men på slutet bara "fjöste" det ut litegrann.
-Jaha slut, tänkte jag.
Typiskt att det skulle ta slut när jag höll på. Han kommer tro att jag avfettat en lastbil eller något, tänkte jag.
Berättade dock detta. Han sa att det kan inte vara slut utan måste varit så att jag inte pumpade ordentligt så att jag inte hade tryck nog.
-Skönt!!!

                                                                

Då dax för biltvätt nr 2. Pumpade upp ordentligt och tröck på avtryckaren......... FJUTT....... sämre tryck i grejjen än en full karl har en lördagsnatt i tron att vara någon casanova!! (ursäkta mamma)
Nu har ännu en grej gått sönder UTAN att jag gjort något ALLS!!! Jag kan erkänna om det råkar hända en olycka men hur ska man få någon att förstå att den bara gått sönder??!!
Och var FN köper jag en ny sån där orangepumpföravfettningsmeckanick??!!

Bilen blev endast tvättad med högtrycken. Ren blev den ju inte men den värsta leran är iaf borta...

Gick in och lagade mat.
Jag måste ha tappat saltkaret eller kryddat maten med mitt dåliga humör. Skit redan i mun!! Ingen åt nämnvärt av den.
Lillfisen bara gick och tjadade på fredagsmys....
Plockade iaf fram morötts- och gurkstavar med Ranch-dipp. Lillfisen:
-JAG VILL HA MYCKET FREDAGMYYYYYYYS.
-Men det är mycket, berättade jag.
-Jaha, sa han och åt med god aptit. Stackarn var hungrig. Wonder why!!!?

Skit och pannkaksdag och till råga på allt så var kaffet slut. Då bestämde jag mig!!!!
Nu blir det Willys för att handla kaffe och CHOKLAAAAD.

Kaffet och chokladen har landat i magen så nu är jag liiite gladare.

Det kan bara bli bättre imorgon.......

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du, gumman.Livet är inte en dans på roooosor!! Det är bara att ta nya tag, eller hur!??

2010-04-17 @ 10:20:47
Postat av: Rebecca

Det låter som en lyckad dag typ som min idag

f*n vet vart denna slutar.

Började med att det snöade sen slog jag i huvudet så jag nästan blev yrslig

Och nu ja

Hehe roligt att läsa från dig

2010-04-19 @ 08:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0