Igår

Mina tankar går till gårdagens ritt.
Jag kan leva ett tag på en bra ritt. En lik känsla som förälskelse liksom. Jag går och rider igenom allt i mina tankar, tänker ut hur jag ska lösa vissa problem och hoppas att jag kommer ihåg det till nästa gång jag rider.

Tyvärr, eftersom jag bara rider tre dagar i veckan, hinns det glömmas bort men eftersom min medryttare som egentligen skulle ha idag, är borta så tänker jag köra en raid till på banan idag med samma upplägg som igår.
Allt för att det ska befästas lite mer hos mig och för att vi ska komma igång ordentligt så att det kanske blir ngn tävling snart.

Var i stallet i morse och mockade medans hovis var där och slog på en tappsko. Längtar tills jag kommer dit igen.

Idag går mina tankar till en häst i det gamla stallet som visst är väldigt halt. Det finns visst misstanke om fraktur i hoven. Jag håller alla tummar för dem att det är goda prognoser för vad nu det än är!! De har haft viss otur med benen. LYCKA TILL till er!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara berätta att ja följer va ni gör! =) men vem är det som är dålig?

2010-04-09 @ 15:53:18
Postat av: Jenny

Trevligt!! ju fler desto roligare!!

Nu vet du vem det är va? Jag tänker på dem!!

2010-04-10 @ 12:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0