Kväll eller??

Försök att handla med en obstinat treåring i solglasögon som petar snorkråkor i kön och vägrar att torkas av..
Jag har. Det resulterade i ett tuggummipaket fattigare. Jag slapp undan lätt denna gång*s*

Hur hinner man med? Jag har turen att sluta jobbet klockan fyra och hämtar då på dagis vid kvart över. Sen är det full rulle med handling, matlagning, badning, gullning och till sist nannadax vid sju. Hur katten hinner föräldrar med en timmes resväg från jobbet och slutar vid fem med allt detta? Heder åt dem!
Jag tycker jag konstant går med dåligt samvete om något jag borde gjort med lillfisen, idag är det klippning av naglar. Jag ORKADE bara inte att ta den fighten idag. Pappa får ta det imorgon för då ska jag till stallet istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0