Stackarn

Sambon ligger hemma och är dundersjuk så det blev en tur till stallet med lillfisen i släptåg. Endast mockning och markgöra idag alltså. Lillfisen ville ju givetvis hjälpa "till" att mocka. Mockning är något som är otroligt petigt för mig. Jag kan stå hur länge som helst så att jag får bort ALLA "pluttar" så när lillfisen är där och rör om har jag väldigt svårt att släppa kontrollen. Tyvärr kan jag inte få alla att mocka som mig;)

Jag hade tänkt att rida ut en sväng i det otroligt vackra vädret men icke, jag hade även en tanke på att fotografera mina huvudlag för att berätta min tanke om det men det får komma vid ett senare tillfälle.
Jag hoppas sambon blir så pass frisk att han kan ta lillfisen imorgon så att jag kan kolla in instruktören!! PLUS att jag vill/måste ju rida!!

Jag har ju tidigare berättat att jag har svårt med att rida i vänster varv. Mycket tror jag beror på trafikolyckan jag var med om. Jag "stukade" korsryggen. Detta gör att jag "fastnar" i min högra sida och det känns som om jag inte riktigt kommer ner i sadeln där plus att jag inte är så rörlig åt höger. Jag kan sitta med ett för långt stigläder på vänster men det känns alltid som om det högra är längre. I alla fall, jag var inne på Hippsons hemsida idag och såg vem jag skulle vilja anlita!!!

http://www.hippson.se/cldoc/85214.htm
http://www.levadfysioterapi.se/?dnode=26

Så nu ska jag bara skrapa ihop 950:- så jag kan få en ryttaranalys;).

Ett stort grattis idag till min kompis och hennes sto som fick ett ursött hingstföl inatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0