TANDVÄRK, FINNE PÅ LÄPPEN, MIGRÄN...

.....vilken uppladdning inför ikväll!!
Att det alltid ska vara något.Vis av erfarenhet iaf brukar det bli skitkul ute när jag egentligen inte mår bäst. Ju bättre och laddad man är desto högre är ribban. Idag är den inte hög!!
Det ska bli jättekul att träffa "gamla goingar". Jag och grannen ska äta lite gott här hemma innan. Ja någon öl eller två kommer nog slinka ner oxå.

Lillfis blir hämtad av mormor i eftermiddag. Han ska sova över så jag kan ligga hela dagen imorgon, äta chips och dricka cola!! Kanske om jag orkar kommer jag att förflytta mig runt bland många olika sängar imorgon ;). 

Nu ut i solen ett tag innan stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0