Vem är jag?

Det beror på vem du frågar men som jag ser mig själv är jag en 35 åring med stort barnasinne kvar. Jag är bestämd med vad jag vill, vänlig, social, hjälpsam..... äh.. det är strunt samma. Ni kommer märka hur jag är. Det viktigaste att veta är att jag älskar livet, är nyfiken på vad som finns runt hörnet och vill INTE vara sysslolös (till min sambos förtret). Det som har varit har varit och inget jag ältar ner mig i. Det finns så mycket framför oss som kommer ta vår tid anser jag. Mitt motto: Hakuna matata

Efter denna vinter så bestämde jag mig med stor ångest att jag skulle ställa mig i kö till ett stall med ridhus då stallet jag stog i tyvärr endast hade ridvolt. Eftersom jag har familj och bara kan vara i stallet tre dagar i veckan och ändå vill satsa på de tre dagarna men då snön satte stopp valde jag denna utväg.
Det fanns bara detta stall jag kunde tänka mig att stå i för jag trivdes så bra på det förra. Jag trodde inte att jag skulle komma in så snabbt då de inte ofta har lediga boxar men ibland har man turen med sig!!
På skärtorsdagen gick flyttlasset. Allt har gått superbra men tyvärr har jag endast varit i nya stallet i lördags, pga vad behöver inte nämnas eller hur?!
En av mina medryttare har tagit de andra dagarna och vi är nog ganska överrens om att allt verkar super och att hästen har "landat" bra!

Mer om oss kommer! Idag är det "familjedag". Ska ägna kvällen till att vara mamma och sambo. Inte illa det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0