Gräsänka

I helgen är man då gräsänka, sambon är iväg på en fiskeresa. Hmmmm det är nog mer öl än fiske där tror jag. En platta gick redan första dagen. TUR att han inte är hemma, då hade han garanterat fått sova i ladan!!

Lillfis blev hämtad av mormor på dagis igår medan jag, efter jobbet kunde åka och titta på lite utemöbler. Vilken ångest jag har. VAD ska jag köpa??!!
Har sett enn brunt loungeset som jag tycker är snyggt och prisvärt men så blir jag så fånigt osäker för jag vet ingen som har det i brunt. Är det fult?

            

Det kostar bara 3.995:-. Det tycker inte ja var dyrt!! Det står mellan en sån eller i svart med glasskiva i stället. Priset är detsamma. Hur gör man? Sambon måste ju givetvis få säga sitt så vi får ta en tur när han kommer hem och är helt återställd efter resan.

Lillfis och jag bestämde oss för att sova över här hos mamma och pappa och gud vad jag går ner i varv när jag är här. Allt blir så lungt för mormor får ju givetvis stå för leken emellanåt ;).
De var ute ett tag på tomten igår och lillfis stökade runt i sitt hus.

             

Han somnade själv i stora sängen och då passade jag och mamma på att gå till grannarna här för en fredagswhisky men jag drack bara vatten och snarrade gått istället. Träffade min "gamla" klasskamrat och vi bestämde oss för att försöka få ihop en grillning med gamla klasskompisar. De som vi har kontakkt med på FB kanske? Det vore verkligen skitkul!!

Nu är det dags att göra iordning sig för lite kalas. Min kusin fyller 18 år!! Grattis på dig!!
Hästen får stallservice av ägarinnans dotter för jag hinner inte dit idag tyvärr men nästa vecka blir det tömkörning om jag får låna mundering om jag inte hunnit fixa själv.

Kommentarer
Postat av: Maria G

Själv tycker jag brunt är snyggt! Men jag har inte blivit så såld på den nya typen av utemöbler, jag brukar vara svårflörtad när det gäller nya moderna saker...;-)

Maria

2010-05-09 @ 08:05:49
Postat av: * Em

Hej! Allt bra med dig?



Smyckestävlingen i min blogg är nu avslutad, men du kan fortfarande få det smycket du ville ha! läs mer om det här; http://emelojs.blogg.se/2010/may/smyckestavlingen-ar-avslutad.html

2010-05-10 @ 17:27:06
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0