SÅÅÅ bra bok

Jag håller på att läsa Lars Keplers HYPNOTISÖREN. 

             

Den handlar om ett familjemord som sker i Tumba. Bara det fick mig att bli nyfiken.
Just nu är det lite tillbakablick i boken men annars är den jättespännande. Iaf för mig som gillar sådana här böcker. 
Lars Kepler är en pseudonym för ett gift par som tillsammans skriver böcker. Jag tycker att de har gjort ett bra jobb iaf med denna bok. Ska se om jag kommer över någon mer bok av dem.

Jag har så svårt att sluta läsa när jag fastnat för en bok. Den följer mig överallt, jag hade tom lite tankar på att inte blogga utan se till att läsa ut boken ikväll. Det hinns med iaf, jag kommer läsa tills jag stupar!

Annars idag så var det danslek för lillfis men han kom ut efter ett tag och sa att han ville till Mc Donalds för det var tråkigt. Jaha så mycket för att man försöker hitta på något för den lille också, fast han är kanske lite för liten för detta och som hans pappa säger kanske han inte tycker det är så kul när det är mest tjejjer som springer runt och skriker.... men i affären kan han minsann vända sig om efter brudarna.
Han fick ett par nya kamouflagebyxor idag och var sååå tuff tyckte han medan han gick med händerna i byxfickorna. Han gick förbi en tjej på 7-10 år och liksom spanar in henne heeeela vägen förbi. Ni kan tänka er synen!! Han är sin far upp i dagen som kollar in äldre brudar.

Nu ska jag gå och läsa lite och ta hand om min mage. Det är något knas med den, undrar bara vad!! Läkare bokad iaf så får vi se!!

Kommentarer
Postat av: Maria G

Jag är periodare vad gäller böcker, just nu är jag inte inne i nån läsperiod och tur är väl det!

Magproblem är inget kul, själv lider jag av IBS och det tog bra länge innan nån kom på att det var det jag hade, finns inte direkt nåt botemedel men däremot vet jag vad jag ska undvika för att inte få en attack.

Angående er lillfis, så kommer jag ihåg när sonen skulle börja med fotboll...slutade med att han var i skogen och klättrade i träd :-0 inget för honom, han är och förblir en datanörd, trots en bilmekande fd fotbolls/hockeyspelande pappa så finns det noll intresse för något av det...suck ngt synd tycker vi men inget att göra nåt åt :-)

Maria

2010-05-11 @ 06:40:03
Postat av: Siri

Om jag hittar ett jobb: JA! Annars: för dyrt, vill hellre lägga pengar på tävlingar :(

2010-05-11 @ 08:32:31
URL: http://callestraning.blogg.se/
Postat av: Ewa

Läser samma bok just nu och den är grymt spännande!

2010-05-19 @ 13:36:38
URL: http://saraconnemara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0